eSpeedway.pl | To co kochasz - żużel
eSpeedway.pl - Współpraca - Reklama - Redakcja
Kibiców online: 138
eSpeedway.pl - Ogólnopolski Portal Żużlowy
eSpeedway Team
Reklama
Xtreme fitness
#MistrzJestJeden
Reklama
Współpraca

  POLSKA

  Janusz Kołodziej: Najwyższy czas zbudować coś trwałego
 2012-02-10 08:20:13  Redakcja    Przegląd Sportowy

Janusz Kołodziej w grudniu podpisał dwuletni kontrakt z drużyną Tauron Azoty Tarnów. - Jakiś głos w mojej głowie podpowiadał mi: "wróć, wróć, wróć". Znajomi tak mówili. Sygnałów było wiele - mówi wychowanek Jaskółek o powrocie do klubu z którym zdobył dwa złote medale DMP.

- Jakiś głos w mojej głowie podpowiadał mi: „wróć, wróć, wróć". Znajomi tak mówili. Sygnałów było wiele. Wreszcie najważniejszy powód, czyli moja Agnieszka. Znamy się od pięciu lat, ale dopiero teraz coś między nami zaiskrzyło. Wiadomo, jak to jest, kiedy człowiek się zakocha. Chce jak najwięcej czasu spędzać z bliską osobą. Jestem w takim wieku, że najwyższy czas zbudować coś trwałego. Coraz częściej myślę o rodzinie, dzieciach – powiedział Janusz Kołodziej.

Kiedy odchodził pan z Tarnowa do Leszna, narzekał pan, że wpadł w niebezpieczną monotonię. Porównał pan jazdę w macierzystym klubie do zupy, która jedzona każdego dnia przestaje smakować. - Nieźle powiedziane. (śmiech) Lecz teraz w Tarnowie ludzie gadają: „Szkoda Janusz, że przez dwa lata cię nie było". Oni za mną zatęsknili, ja za nimi. Dwa lata w Lesznie były mi potrzebne, żeby nabrać dystansu. W Unii przebudziłem się sportowo. Nawet w drugim sezonie, zdecydowanie mniej udanym, we właściwym momencie nabrałem rozpędu.

Tęskni pan za Krzysztofem Cegielskim? Wyjechał do Francji z narzeczoną, koszykarką Justyną Żurowską, i prędko nie wróci. - Ostatnio rzadko się z nim widywałem, więc zdążyłem się przyzwyczaić, że spędzamy wspólnie mniej czasu. Cegła nadal jednak pozostaje moim przyjacielem i menedżerem. Przed wyjazdem załatwił wszystko jak należy.

Przeanalizował pan przyczyny kiepskich występów w Grand Prix? - Generalnie wszystko posypało się przez to, że miałem w ubiegłym roku problemy fizyczne.

Mówiło się, że przez ciągłe odchudzanie wpadł pan w anoreksję. - Przesada. Kiedyś mówiło się też, że jak mechanicy przychodzą do mnie do domu i zaglądają do lodówki, to nie mają co zjeść. A tymczasem lodówka zawsze jest pełna. Staram się jednak zdrowo odżywiać, a nie wszyscy tak robią, i pewnie stąd te mity o moim przesadnym odchudzaniu. Zresztą, ostatnio trochę ciała mi przybyło. Zimą zmieniam dietę i dokładam sobie kilogramów.

Lubi pan eksperymenty? - Całe życie to wielki eksperyment. Nabrałem jednak doświadczenia i przy wyborze nowinek staram się nie powielać błędów. Nie kryję, że zamierzam wrócić do większości rozwiązań, które stosowałem w 2010 roku.

Jarosław Hampel stwierdził, że poprzedni sezon nie był dla pana udany z racji wielkich oczekiwań i bolesnego upadku na początku. Trener Cieślak dodał, że po wypadku czuł pan strach. - Obie opinie są prawdziwe. Po kraksie w inauguracyjnych zawodach Grand Prix w Lesznie zacząłem jeździć asekurancko, żeby nie pogłębić urazu. Zachowawcze jeżdżenie weszło mi w krew i trochę czasu upłynęło, zanim odzyskałem odwagę. Porażki sprawiły, że psychika mi siadła. Lecz przegrane uczą. Zebrałem doświadczenia i wrócę mocniejszy.

Nie boi się pan, że w Tarnowie coś nie wyjdzie i działacze na koniec roku wystawią panu taki rachunek, jaki otrzymali niedawno Sebastian Ułamek i Krzysztof Kasprzak? - W poprzednim sezonie były wielkie oczekiwania, ale zabrakło składu gwarantującego wynik. Teraz jest zespół, który daje nadzieję. Ryzyko porażki jest niewielkie, więc nie boję się ostrych reakcji działaczy. Mamy fajną, młodą ekipę. Ludzie gadają, że to drużyna marzeń, ale aż tak to bym nie szalał. Powiedzmy, że jesteśmy mocni.

Namawiał pan osobiście mistrza świata juniorów Macieja Janowskiego na przenosiny do Tarnowa. - Ja przez lata odrzucałem oferty, powtarzając wszystkim „kocham Tarnów", a Maciek „kocha Wrocław" i nie chciał się stamtąd ruszać. Zależało mi, żebyśmy jeździli w jednym zespole. Lepiej otaczać się w pracy osobami, które się lubi. Dlatego tłukłem Maćkowi do głowy, że musi przyjść. W końcu mnie posłuchał.

Reklama

 


Relacja Live

PGE Ekstraliga

Innpro ROW Rybnik vs Pres Toruń
w
torek 20:00

Stelmet Falubaz Zielona Góra vs BAYERSYSTEM GKM Grudziądz
piątek 20:30

Krono Plast Włókniarz Częstochowa vsGezet Stal Gorzów 
niedziela 17:00

Betard Sparta Wrocław vsOrlen Oil Motor Lublin
niedziela 19:30

 

Metlakas 2 Ekstraliga

Fogo Unia Leszno vs Abramczyk Polonia Bydgoszcz 
niedziela 13:00

Cellfast Wilki Krosno vs Hunters PSŻ Poznań
niedziela 15:15

 Texom Stal Rzeszów vs  Moonfin Malesa Ostrów
sobota (3maj) 16:30

 

 H. Skrzydlewska Orzeł Łódź vsAutona Unia Tarnów
niedziela (4 maj) 14:30

Tabele ligowe

P Nazwa M PD PM
 PGE Ekstraliga
1.  Orlen Oil Motor Lublin

3

6

+40

2.   Bayersystem GKM Grudziądz 3 6 +36
3.  KS Apator Toruń  2 3 +8
4. Betard Sparta Wrocław 3 2 +18
5 Krono- Plast Włókniarz Częstochowa  3 2 -2
6.  Innpro ROW Rybnik 3 2 -4
7.  Gezet Stal Gorzów

3

1 -26
8. Stelmet Falubaz Zielona Góra  3

0

-58
 Metalkas 2. Ekstraliga
1. Cellfast Wilki Krosno 3 6 +24
2.  Fogo Unia Leszno 3 4 +45
3. Abramczyk Polonia Bydgoszcz 3 4 +14
4. Hunters PSŻ Poznań  3 3 +4
5. Texom Stal Rzeszów 2 1 -8
6. Moonfin Malesa Ostrów 1 0 -4
7. Unia Tarnów 1 0 -37
8. H. Skrzydlewska Orzeł Łódź

2

0

-38
Krajowa Liga Żużlowa
1

 Ultrapur Start Gniezno

2 4 +6
2.  Polonia Piła 1 2 +2
3.  OK Kolejarz Opole 2 2 +12
4.  Wybrzeże Gdańsk  2 2 0
5. Optibet Lokomotiv Daugavpils 2 2 0
6. Trans MF Landshut Devils 2 0 -6
7 Speedway Kraków 1 0 -14
 U24 Ekstraliga
1. Orlen Cellfast Wilki Kroso


2. Enea Stal Gorzów


3. Novyhotel Falubaz Zielona Góra


4. Duda Development Cieśiółka Auto Group Unia Leszno


5. Motor Lublin


6. GKM Grudziądz


7. TAURON U24 Włókniarz Częstochowa


8. KS Toruń


9. U24 Beckhoff Sparta Wrocław
 
Bauhaus-Ligan
1. Vastervik Speedway

 


 

2. Dackarna Malilla


3. Indianerna Kumla 

 

4. Lejonen Gislaved

 


5. Piraterna Motala

 

6. Rospiggarna Hallstavik


7. Smederna Eskilstuna

 



Klasyfikacja SGP
1. Bartosz Zmarzlik 
2. Robert Lambert
3.   Fredrik Lindgren
4.  Jack Holder
5. Mikkel Michelsen
6. Martin Vaculik
7. Daniel Bewley
8.  Dominik Kubera
9. LAnders Thomsen
10.  Brady Kurtz
11.  Jason Doyle
12.  Kai Huckenbeck 
13.  Andrzej Lebiediew
14.  Jan Kvech 
15.  Max Fricke
Klasyfikacja SEC
1.  Mikkel Michelsen
2.  Leon Madsen
3.  Janusz Kołodziej
4.  Patryk Dudek
5.  Andrzej Lebiediew
6.  Piotr Pawlicki
7.  Maciej Janowski
8.  Jewgienij Kostygow
9.  Kacper Woryna
10.  Vaclav Milik
11.  Anders Thomsen
12.  Dimitri Berge
13.  Norick Bloedorn
14.  Timo Lahti
15.  Rasmus Jensen
16.

17.

18.

19.  
20.

 

Klasyfikacja IMP
1.
 Maciej Janowski
2.
Patryk Dudek
3.  Bartosz Zmarzlik
4. Dominik Kubera
5.   Piotr Pawlicki
6. Szymon Woźniak
7.  Bartłomiej Kowalski
8. Przemysław Pawlicki
9.  Kacper Woryna
10.  Bartosz Smektała
11. Jarosław Hampel 
12.  Janusz Kołodziej
13. Krzysztof Buczkowski
14.  Robert Chmiel
15.  Paweł Przedpełski
16.  Mateusz Cierniak
17. Tomasz Gapiński
18.   Wiktor Przyjemski
19.  Mateusz Szczepaniak

20.

21.

22.  
Partner

 

 

http://atlantistsl.com

Ostatni wywiad
   Sam Masters: Prezes Knop sam zakupił mi silnik

Sam Masters w sezonie 2023 w Polsce będzie zdobywał punkty dla GTM Startu Gniezno. Australijczyk, po raz kolejny udowodnił swoją wartość i kolejny rok z rzędu był w czołówce zawodników pod średnią biegową w 2. Lidze Żużlowej. Specjalnie dla eSpeedway.pl, zawodnik opowiedział nam o swoich początkach na żużlu oraz o kontrowersyjnej wypowiedzi Sławomira Knopa.

  Więcej wywiadów
Ostatni felieton
   Pierwszy sezon bez Rosjan w polskich ligach (felieton)

W niedzielę oficjalnie zakończył się sezon żużlowy 2022 w Polsce. Tegoroczne rozgrywki były szczególne. Inwazja Rosji na Ukrainę 24 lutego spowodowała, że na polskich torach zabrakło rosyjskich zawodników, którzy zostali zawieszeni w prawach zawodnika. Taka decyzja na pewno nie zadowoliła Betard Sparty Wrocław oraz For Nature Solutions Apatora Toruń, ponieważ Rosjanie najprawdopodobniej byliby liderami swoich drużyn. 

  Więcej felietonów
Ostatni artykuł
   Niezbędnik Żużlowy już w sprzedaży

Absolutna gratka dla fanów żużla! Dostępny jest już „Niezbędnik Żużlowy" - 196 stron o wszystkich rozgrywkach na rok 2023. Składy, terminarze, tabele, wywiady, felietony oraz przewodniki, a nawet więcej! Wszystko, czego potrzebuje kibic żużla na nowy sezon.

  Więcej artykułów
Design by Danno - Copyright by eSpeedway.pl - Engine by wmaster.eu