POLSKA
Poznaliśmy numery, z jakimi zawodnicy pojadą w IMP Challenge. Finałowa faza eliminacji odbędzie się 10 maja na torze w Pile. Awans do cyklu IMP 2025 uzyska czołowa ósemka zawodników. Przypominamy, że odbędą się trzy finały.
Lista startowa IMP Challenge w Pile:
1. Adrian Cyfer (PKS Polonia Piła Sp. Z o. o.)
2. Przemysław Pawlicki (ZKŻ SSA Zielona Góra)
3. Oskar Fajfer (Stal Gorzów Wielkopolski SA)
4. Kacper Woryna (Włókniarz Częstochowa SA)
5. Jakub Miśkowiak (GKM Grudziądz SA)
6. Krzysztof Buczkowski (ŻKS Polonia Bydgoszcz SA)
7. Gleb Chugunov (KS ROW Rybnik SA)
8. Wiktor Przyjemski (Speedway Lublin SA)
9. Piotr Pawlicki (Włókniarz Częstochowa SA)
10. Jakub Jamróg (Wilki Krosno SA)
11. Kacper Mania (Unia Leszno SSA)
12. Mateusz Cierniak (Speedway Lublin SA)
13. Marcin Nowak (H69 Speedway SA Rzeszów)
14. Paweł Przedpełski (H69 Speedway SA Rzeszów)
15. Szymon Woźniak (ŻKS Polonia Bydgoszcz SA)
16. Grzegorz Zengota (Unia Leszno SSA)
17. Kevin Fajfer (GTM START Gniezno)
18. Krzysztof Sadurski (PKS Polonia Piła Sp. Z o. o.)
P | Nazwa | M | PD | PM |
![]() |
||||
1. | ![]() |
10 |
21 |
+158 |
2. | ![]() |
10 | 17 | +54 |
3. | ![]() |
10 | 17 | +91 |
4. | ![]() |
10 | 12 | -49 |
5 | ![]() |
10 | 9 | +2 |
6. | ![]() |
10 | 7 | -21 |
7. | ![]() |
10 |
5 | -106 |
8. | ![]() |
10 |
4 |
-129 |
![]() |
||||
1. | ![]() |
10 | 21 | +162 |
2. | ![]() |
10 | 19 | +132 |
3. | ![]() |
10 | 16 | +59 |
4 | ![]() |
10 | 12 | -17 |
5. | ![]() |
9 | 8 | -52 |
6. | ![]() |
10 | 5 | -99 |
7. | ![]() |
9 | 5 | -85 |
8. | ![]() |
10 |
3 |
-100 |
![]() |
||||
1 |
|
8 | 16 | +86 |
2. |
|
7 | 11 | +62 |
3. | ![]() |
6 | 10 | +49 |
4. | ![]() |
8 | 8 | -14 |
5. | ![]() |
7 | 6 | -18 |
6. | Speedway Kraków | 7 | 4 | -119 |
7 | ![]() |
8 | 2 | -36 |
![]() |
||||
1. | ![]() |
6 | 12 | +24 |
2. | ![]() |
6 | 10 | +38 |
3. | ![]() |
6 | 8 | +41 |
4. | ![]() |
6 | 6 | +37 |
5. | ![]() |
6 | 6 | -7 |
6. | ![]() |
6 | 4 | 6 |
7. | ![]() |
6 | 2 | -67 |
8. | ![]() |
6 | 0 | -72 |
![]() |
||||
1. | ![]() |
12 |
23 |
+114 |
2. | ![]() |
12 | 22 | +114 |
3. | ![]() |
12 | 19 |
+44 |
4. | ![]() |
12 |
16 |
+47 |
5. | ![]() |
13 | 11 |
-31 |
6. | ![]() |
13 | 8 | -130 |
7. | ![]() |
12 |
4 | -158 |
1. | ![]() |
131 |
2. | ![]() |
122 |
3. | ![]() |
99 |
4. | ![]() |
97 |
5. | ![]() |
86 |
6. | ![]() |
59 |
7. | ![]() |
59 |
8. | ![]() |
57 |
9. | ![]() |
51 |
10. | ![]() |
49 |
11. | ![]() |
48 |
12. | ![]() |
45 |
13. | ![]() |
39 |
14. | ![]() |
39 |
15. | ![]() |
32 |
1. | ![]() |
|
2. | ![]() |
|
3. | ![]() |
|
4. | ![]() |
|
5. | ![]() |
|
6. | ![]() |
|
7. | ![]() |
|
8. | ![]() |
|
9. | ![]() |
|
10. | ![]() |
|
11. | ![]() |
|
12. | ![]() |
|
13. | ![]() |
|
14. | ![]() |
|
15. | ![]() |
|
16. | ||
17. | ||
18. | ||
19. | ||
20. |
1. |
![]() |
16 |
2. |
![]() |
13 |
3. | ![]() |
12 |
4. | ![]() |
11 |
5. | ![]() |
10 |
6. | ![]() |
10 |
7. | ![]() |
9 |
8. | ![]() |
9 |
9. | ![]() |
8 |
10. | ![]() |
7 |
11. | ![]() |
6 |
12. | ![]() |
5 |
13. | ![]() |
3 |
14. | ![]() |
2 |
15. | ![]() |
1 |
16. | ||
17. | ||
18. | ||
19. | ||
20. | ||
21. | ||
22. |
Sam Masters w sezonie 2023 w Polsce będzie zdobywał punkty dla GTM Startu Gniezno. Australijczyk, po raz kolejny udowodnił swoją wartość i kolejny rok z rzędu był w czołówce zawodników pod średnią biegową w 2. Lidze Żużlowej. Specjalnie dla eSpeedway.pl, zawodnik opowiedział nam o swoich początkach na żużlu oraz o kontrowersyjnej wypowiedzi Sławomira Knopa.
Więcej wywiadówW niedzielę oficjalnie zakończył się sezon żużlowy 2022 w Polsce. Tegoroczne rozgrywki były szczególne. Inwazja Rosji na Ukrainę 24 lutego spowodowała, że na polskich torach zabrakło rosyjskich zawodników, którzy zostali zawieszeni w prawach zawodnika. Taka decyzja na pewno nie zadowoliła Betard Sparty Wrocław oraz For Nature Solutions Apatora Toruń, ponieważ Rosjanie najprawdopodobniej byliby liderami swoich drużyn.
Więcej felietonówAbsolutna gratka dla fanów żużla! Dostępny jest już „Niezbędnik Żużlowy" - 196 stron o wszystkich rozgrywkach na rok 2023. Składy, terminarze, tabele, wywiady, felietony oraz przewodniki, a nawet więcej! Wszystko, czego potrzebuje kibic żużla na nowy sezon.
Więcej artykułów