Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php:1) in /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php:1) in /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php on line 3

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php:1) in /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php on line 4
  eSpeedway.pl | To co kochasz - żużel
eSpeedway.pl - Współpraca - Reklama - Redakcja
Kibiców online: 145
eSpeedway.pl - Ogólnopolski Portal Żużlowy
eSpeedway Team
Reklama
Xtreme fitness
#MistrzJestJeden
Reklama
Współpraca

  SGP-SON-U21

  Mikkel Michelsen: Jestem młody, przede mnę wiele sezonów
 2017-06-23 10:32:56  Stanisław Wrona    inf. własna

15 czerwca w niemieckim Olching odbył się jeden z półfinałów eliminacji do Speedway Grand Prix 2018. Jednym z zawodników, którzy próbowali wywalczyć awans do SGP Challenge w Togliatti był Mikkel Michelsen. Duńczyk jednak nie miał swojego dnia i zmagania zakończył na odległej, 13. pozycji, z 4 punktami na koncie.

Widać było wyraźnie, że wyjścia spod taśmy w tych zawodach nie były jego mocną stroną. Niemniej jednak w pierwszym swoim wyścigu przywiózł dwa punkty, po walce z dwoma rywalami, co mogło napawać go optymizmem. W dalszej fazie zawodów było jednak już raczej tylko gorzej. Mały zryw nastąpił w ostatnim biegu, jednak wówczas za późno było na włączenie się do rywalizacji  o wyższe pozycje. – Pierwszy bieg w tych zawodach był ok w moim wykonaniu, jednak nawet w nim ostatni wyszedłem spod taśmy. Na trasie czułem się dobrze, jednak nie do końca super. Zostawiłem motocykl, nie zmieniając nic, oczywiście przywiozłem w drugim biegu zero. Zmieniłem później sprzęt, kolejny nie był lepszy, na kolejny bieg wróciłem do tego pierwszego, w którym coś zmieniliśmy. Nadal nie było dobrze i wówczas tak naprawdę był koniec, ponieważ nie mogłem już awansować. Na ostatni wyścig wróciłem do drugiego motocykla, było już nieco lepiej, jednak nadal nie wystarczająco dobrze. Był to jeden z tych kiepskich dni, jechało wielu dobrych zawodników. Nie można wiele więcej powiedzieć. Oczywiście jestem rozczarowany, ale nic już teraz nie mogę z tym zrobić – mówił Michelsen, nieco sfrustrowany występem w Olching.

Dzień wcześniej na tym niemieckim torze odbył się trening. Nie wniósł on nic wielkiego do przygotowań Duńczyka, jednak minusem przy jego występie mógł być również fakt, że wylosował on pierwszy numer startowy, a zatem wyjeżdżał na tor, zawsze po przerwie na jego kosmetykę. – Brałem udział w treningu. Tor nie był w zawodach taki sam, ale to nie powinno być tłumaczenie. Był on taki sam dla wszystkich zawodników. Jest, jak jest, nie jest zbyt idealnie wyjeżdżać na tor za każdym razem po jego równaniu, ponieważ zawsze jest na nim wówczas dodatkowa woda. Nie mogę tego zmienić, muszę teraz patrzeć do przodu – dodał.

Być może wpływ na działanie sprzętu miała również temperatura, jaką zastali zawodnicy w Olching. Wcześniej w sezonie było bowiem raczej chłodno, a w Niemczech termometry wskazywały temperaturę powyżej 30 stopni Celsjusza. – Było całkiem ciepło, wilgotność była wysoka, ludzie sporo się pocili. Zdecydowanie pogoda odegrała również swoją rolę, jednak jak już mówiłem – warunki były dla każdego takie same. Nie wiedzieliśmy jak to uporządkować z teamem i wykonać swoją pracę właściwie. Taki jest zatem tego efekt. Na szczęście zdobyłem chociaż jakieś punkty, a nie zapisałem na swoim koncie pięciu zer. To oczywiście coś dobrego (uśmiech).

Michelsen musiał zatem przełknąć gorycz porażki. Niemniej jednak zawodnik ten nie zamierzał rozpaczać nad osiągniętym wynikiem, a kolejnej szansy w walce o awans do cyklu Speedway Grand Prix będzie upatrywał w następnym sezonie. – Dokładnie, nie zamierzałem siąść w samochodzie, wracając do mojego mieszkania w Rybniku i nad tym płakać. Nadal jestem młody, przede mną wciąż wiele sezonów. Muszę przyjąć to jako lekcję, nie wykonaliśmy naszej pracy wystarczająco dobrze. Muszę jechać dalej i poprawić się następnym razem. Jest, jak jest, teraz po prostu skupię się na występach w ligach – wyraźnie zaznaczył.

Do półfinału eliminacji Duńczyk został zaproszony z „dziką kartą”. Pomimo braku awansu do SGP Challenge w Togliatti obecny sezon w jego wykonaniu jest jednak bardzo udany. Dlatego tym bardziej pojedynczy, słabszy występ nie powinien rzutować na opinię o jego tegorocznej jeździe. – To jeden z moich najlepszy sezonów od roku 2015. Mam sporo dobrego sprzętu, dlatego nie mogę tłumaczyć braku awansu, problemami z nim. Sezon do tej pory idzie mi dobrze, jestem stabilny, wszędzie zdobywam punkty. Nawet, gdy mam złe zawody, nadal punktuję. Jak już mówiłem, to po prostu lekcja, muszę jechać dalej – powtórzył.

W bieżącym tygodniu reprezentant Kraju Hamleta miał do odjechania 3 mecze w polskiej lidze w ciągu 8 dni. Gdy dorzucimy do tego występy w Danii i Szwecji, kalendarz jest nieco bardziej „napięty” niż zwykle. Sam zainteresowany podkreśla, że taka sytuacja mu nie przeszkadza, dodatkowo na horyzoncie pojawia się już krótka przerwa od startów. – Należy przyjmować terminy, które są dostępne. Dla mnie nie ma to znaczenia, lubię być cały czas zajęty i sporo się ścigać, ponieważ, gdy to robię, jestem w formie. Myślę, że to w porządku, oczywiście dla mechaników jest to dosyć ciężkie, ponieważ mają sporo pracy do wykonania i wiele jazdy przed sobą. Jak w przypadku innych rzeczy, sytuacja jest taka sama dla wszystkich. Mam zajęty grafik, ze sporą ilością zawodów, w ciągu następnych trzech tygodni. To dobrze, wkrótce czeka nas letnia przerwa i ta na Drużynowy Puchar Świata. Jest w porządku – powiedział na zakończenie rozmowy z portalem eSpeedway.pl, Mikkel Michelsen.

Reklama

 


Tabele ligowe

 

P Nazwa M PD PM
 PGE Ekstraliga
1. Betard Sparta Wrocław

 



2. Platinum Motor Lublin


3. ebut.pl Stal Gorzów


4. Tauron Włókniarz Częstochowa


5 KS Apator Toruń


6. Fogo Unia Leszno


7. ZOOleszcz GKM Grudziądz


8. Enea Falubaz Zielona Góra


 2. Speedway Ekstraliga
1. Cellfast Wilki Krosno


2. Abramczyk Polonia Bydgoszcz


3. Arged Malesa Ostrów


4. ROW Rybnik


5. Texom Stal Rzeszów


6. Zdunek Wybrzeże Gdańsk


7. H.Skrzydlewska Orzeł Łodź


8. InvestHousePlus PSŻ Poznan

 


Krajowa Liga Żużlowa
1  Trans MF Landshut Devils


2.  Ultrapur Start Gniezno 


3. OK Bedmet Kolejarz Opole 


4. Grupa Azoty Unia Tarnów


5. Optibet Lokomotiv Daugavpils


6. Enea Polonia Piła







 U24 Ekstraliga
1. Orlen Cellfast Wilki Kroso


2. Enea Stal Gorzów


3. Enea Falubaz Zielona Góra


4. Duda Development Cieśiółka Auto Group Unia Leszno


5. Motor Lublin


6. GKM Grudziądz


7. TAURON U24 Włókniarz Częstochowa


8. KS Toruń


9. U24 Beckhoff Sparta Wrocław
 
Bauhaus-Ligan
1. Vastervik Speedway

 


 

2. Dackarna Malilla


3. Indianerna Kumla 

 

4. Lejonen Gislaved

 


5. Piraterna Motala

 

6. Rospiggarna Hallstavik


7. Smederna Eskilstuna

 



SGB Premiership

1. Oxfrod Spires  4  +8
2.  Ipswich Witches  2  +12
3.  Leicester Lions  1  2  +5
4.  Sheffield Tigers  1  2  -4
5.  Birmingham Brummies   1  1  -4
6.  King's Lynn Stars  1 -5
7.  Belle Vue Aces  0 -12

 

Klasyfikacja SGP
1.  Bartosz Zmarzlik 158
2.  Fredrik Lindgren 150
3. Martin Vaculik 125
4. Jack Holder  123
5. Leon Madsen 111
6. Robert Lambert 108
7. Daniel Bewley 104
8. Jason Doyle 96
9.  Max Fricke 83
10. Patryk Dudek 76
11.  Tai Woffinden 64
12.  Mikkel Michelsen 56
13.  Kim Nilsson 44
14. Maciej Janowski 43
15.  Anders Thomsen 36
Klasyfikacja SEC
1.  Mikkel Michelsen 52
2.  Leon Madsen 44
3.  Janusz Kołodziej 42
4.  Patryk Dudek 33
5.  Andrzej Lebiediew 33
6.  Dominik Kubera 30
7.  Kai Huckenbeck 30
8.  Kacper Woryna 27
9.  Antonio Lindbeack 25
10.  Dimitri Berge 24
11. Adam Ellis  22
12.  Andreas Lyager 20
13.  Szymon Woźnia6 18
14.  Grzegorz Zengot 16
15.  Vaclav Milik  16
16.  Jan Kvech  13
17.  Niels Kristian Iversen 9
18. Maksym Drabik 9
19.  Timo Lahti 5
20.  Norick Blodorn 3

 

Klasyfikacja IMP
1.
Bartosz Zmarzlik 50
2.
Maciej Janowski 35+3
3. Patryk Dudek 35+2
4. Jarosław Hampel 30
5. Janusz Kołodziej 28
6. Oskar Fajfer 25
7. Szymon Woźniak 25
8.  Kacper Woryna 23
9. Krzysztof Buczkowski 19
10. Przemysław Pawlicki 17
11. Dominik Kubera 15
12. Wiktor Lampart 14
13. Piotr Pawlicki 14
14. Wiktor Przyjemski 14
15. Wiktor Jasińsk 11
16. Mateusz Cierniak 10
17.  Jakub Miśkowiak 6
18.  Marcin Nowak 6
19. Adrian Gała 1
20. Mateusz Świdńicki  1
21. Bartłomiej Kowalski 1
22.  Hubert Łęgowik  0
Partner

 

 

http://atlantistsl.com/  

 

Ostatni wywiad
   Sam Masters: Prezes Knop sam zakupił mi silnik

Sam Masters w sezonie 2023 w Polsce będzie zdobywał punkty dla GTM Startu Gniezno. Australijczyk, po raz kolejny udowodnił swoją wartość i kolejny rok z rzędu był w czołówce zawodników pod średnią biegową w 2. Lidze Żużlowej. Specjalnie dla eSpeedway.pl, zawodnik opowiedział nam o swoich początkach na żużlu oraz o kontrowersyjnej wypowiedzi Sławomira Knopa.

  Więcej wywiadów
Ostatni felieton
   Pierwszy sezon bez Rosjan w polskich ligach (felieton)

W niedzielę oficjalnie zakończył się sezon żużlowy 2022 w Polsce. Tegoroczne rozgrywki były szczególne. Inwazja Rosji na Ukrainę 24 lutego spowodowała, że na polskich torach zabrakło rosyjskich zawodników, którzy zostali zawieszeni w prawach zawodnika. Taka decyzja na pewno nie zadowoliła Betard Sparty Wrocław oraz For Nature Solutions Apatora Toruń, ponieważ Rosjanie najprawdopodobniej byliby liderami swoich drużyn. 

  Więcej felietonów
Ostatni artykuł
   Niezbędnik Żużlowy już w sprzedaży

Absolutna gratka dla fanów żużla! Dostępny jest już „Niezbędnik Żużlowy" - 196 stron o wszystkich rozgrywkach na rok 2023. Składy, terminarze, tabele, wywiady, felietony oraz przewodniki, a nawet więcej! Wszystko, czego potrzebuje kibic żużla na nowy sezon.

  Więcej artykułów
Design by Danno - Copyright by eSpeedway.pl - Engine by wmaster.eu