Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php:1) in /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php:1) in /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php on line 3

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php:1) in /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php on line 4
  eSpeedway.pl | To co kochasz - żużel
eSpeedway.pl - Współpraca - Reklama - Redakcja
Kibiców online: 194
eSpeedway.pl - Ogólnopolski Portal Żużlowy
eSpeedway Team
Reklama
Xtreme fitness
#MistrzJestJeden
Reklama
Współpraca

  SEC

  Mikkel Bech: Miałem już kilka telefonów
 2017-05-11 10:48:17  Stanisław Wrona    inf. własna

1 maja w węgierskim Nagyhalász odbył się jeden z „półfinałów” do tegorocznego Challenge Indywidualnych Mistrzostw Europy. W zmaganiach tych wziął udział Mikkel Bech, który zanotował bardzo dobry występ i gromadząc 14 punktów, zajął drugie miejsce, dając sygnał o tym, że jego forma jest całkiem niezła.

Choć połowa obsady węgierskiej eliminacji nie prezentowała się zbyt okazale, widniały na niej również znane nazwiska. Tym bardziej awans z 2. miejsca powinien cieszyć tego młodego zawodnika. – Czułem, że w tym turnieju jechali naprawdę mocni zawodnicy, bardzo miło było zatem zdobyć sporo punktów i awansować dalej. Na tym torze startowałem pierwszy raz i jazda na nim to było coś specjalnego. Czułem się na nim jednak bardzo dobrze – podkreślił w rozmowie z naszym portalem, Mikkel Bech.

Owal w Nagyhalász jest znacznie krótszy od tych, które spotykamy w Polsce. Długość zaledwie 300 metrów pozwala na więcej walki w kontakcie, a lepiej radzą sobie na nim zawodnicy o wyższym sprycie technicznym. – Myślę, że to dobrze, że ten tor jest taki mały. Pozwala to na więcej walki, ponieważ, gdy jedzie się na dużych owalach, chodzi głównie o to, żeby być szybkim. Ten przeznaczony jest dla sprytnych i dobrych zawodników. Uważam zatem, że był on sprzyjający, a zawody mogły bardzo podobać się kibicom – dodał.

Zawody na Węgrzech przyciągnęły sporą rzeszę kibiców, a wolnych miejsc na stadionie było niewiele. To z pewnością dobrze rokuje dla tego stosunkowo nowego obiektu (do tej pory odbyły się na nim tylko cztery imprezy – jedna w 2014, jedna w 2015 i dwie w 2017 – przyp. red.). Nasz rozmówca poszedł znacznie dalej i chciałby, aby właśnie w Nagyhalász w przyszłości udało się zorganizować jedną z rund Indywidualnych Mistrzostw Świata. – Mam nadzieję, że którego dnia uda im się zorganizować Grand Prix w ty m miejscu. Myślę, że mógłby tam odbyć się dobry turniej, z zawodnikami, radzącymi sobie świetnie na małych torach. Ściganie się na tym torze jest bardzo bliskie, w kontakcie. Nie jedzie się bardzo szybko, a po prostu każdy ma podobną prędkość. Trzeba po prostu być odpowiednio sprytnym, aby obrać właściwą ścieżkę. Mam nadzieję, że pewnego dnia oni dostaną możliwość zorganizowania turnieju Grand Prix w Nagyhalász – przyznał z nadzieją.

Duńczyk, po przegranym biegu dodatkowym z Przemysławem Pawlickim nie miał powodu do narzekań. Finał eliminacji Challenge odbędzie się już 20 maja w chorwackim Goričan, gdzie pojawił się on do tej pory tylko symbolicznie. Trudno zatem mówić o większej znajomości tamtego obiektu, tym jednak nie zawraca on sobie głowy przed wspomnianymi zawodami. – W Goričan startowałem do tej pory tylko raz, jakieś 5 lat temu. W tej chwili nie wiem zatem zbyt wiele o tamtym torze. To jednak tylko owal i trzeba będzie na nim normalnie pojechać. Zobaczymy, co się wydarzy.

Do cyklu 4 finałów Indywidualnych Mistrzostw Europy z chorwackiego finału eliminacji awans uzyska aż 7 żużlowców, czyli niemal połowa stawki. W świetle turniejów półfinałowych, z których dalej przechodziło tylko 3 lub 4 zawodników, promocję można wywalczyć zatem znacznie łatwiej. – Było ciężko awansować, to prawda. Z drugiej strony zorganizowano wiele półfinałów, sądzę zatem, że będzie dobrze spróbować swoich sił w finale eliminacji. Na Węgrzech osiągnąłem dobry wynik, dlatego cieszę się z tego i jestem gotowy na Challenge – zaznaczył stanowczo.

Na koniec zapytaliśmy reprezentanta Danii, czy tak dobrym występem, jak na Węgrzech nie dał sygnału polskim działaczom, którzy w majowym okienku transferowym, mogliby spróbować go zakontraktować. Okazuje się, że otrzymywał on już kilka sygnałów o zainteresowaniu jego osobą, w rozmowie z naszym portalem nie był jednak w stanie zapewnić, czy zdecyduje się na angaż w kraju nad Wisłą już w najbliższym czasie. – Miałem już kilka telefonów, jednak nie wiem jeszcze do końca, co robić. Sezon jest jeszcze długi, a ja nadal pracuję, aby wszystko odpowiednio pracowało i abym był tak szybki, jak w roku 2012. Przyjmę wszystko na spokojnie i zobaczę, co nastąpi. Na tę chwilę mam podpisane kontrakty tylko w lidze duńskiej oraz w szwedzkiej Allsvenskan – powiedział na koniec rozmowy, Mikkel Bech.

Reklama

 


Tabele ligowe

 

P Nazwa M PD PM
 PGE Ekstraliga
1. Betard Sparta Wrocław

 



2. Platinum Motor Lublin


3. ebut.pl Stal Gorzów


4. Tauron Włókniarz Częstochowa


5 KS Apator Toruń


6. Fogo Unia Leszno


7. ZOOleszcz GKM Grudziądz


8. Enea Falubaz Zielona Góra


 2. Speedway Ekstraliga
1. Cellfast Wilki Krosno


2. Abramczyk Polonia Bydgoszcz


3. Arged Malesa Ostrów


4. ROW Rybnik


5. Texom Stal Rzeszów


6. Zdunek Wybrzeże Gdańsk


7. H.Skrzydlewska Orzeł Łodź


8. InvestHousePlus PSŻ Poznan

 


Krajowa Liga Żużlowa
1  Trans MF Landshut Devils


2.  Ultrapur Start Gniezno 


3. OK Bedmet Kolejarz Opole 


4. Grupa Azoty Unia Tarnów


5. Optibet Lokomotiv Daugavpils


6. Enea Polonia Piła







 U24 Ekstraliga
1. Orlen Cellfast Wilki Kroso


2. Enea Stal Gorzów


3. Enea Falubaz Zielona Góra


4. Duda Development Cieśiółka Auto Group Unia Leszno


5. Motor Lublin


6. GKM Grudziądz


7. TAURON U24 Włókniarz Częstochowa


8. KS Toruń


9. U24 Beckhoff Sparta Wrocław
 
Bauhaus-Ligan
1. Vastervik Speedway

 


 

2. Dackarna Malilla


3. Indianerna Kumla 

 

4. Lejonen Gislaved

 


5. Piraterna Motala

 

6. Rospiggarna Hallstavik


7. Smederna Eskilstuna

 



SGB Premiership

1. Oxfrod Spires  4  +8
2.  Ipswich Witches  2  +12
3.  Leicester Lions  1  2  +5
4.  Sheffield Tigers  1  2  -4
5.  Birmingham Brummies   1  1  -4
6.  King's Lynn Stars  1 -5
7.  Belle Vue Aces  0 -12

 

Klasyfikacja SGP
1.  Bartosz Zmarzlik 158
2.  Fredrik Lindgren 150
3. Martin Vaculik 125
4. Jack Holder  123
5. Leon Madsen 111
6. Robert Lambert 108
7. Daniel Bewley 104
8. Jason Doyle 96
9.  Max Fricke 83
10. Patryk Dudek 76
11.  Tai Woffinden 64
12.  Mikkel Michelsen 56
13.  Kim Nilsson 44
14. Maciej Janowski 43
15.  Anders Thomsen 36
Klasyfikacja SEC
1.  Mikkel Michelsen 52
2.  Leon Madsen 44
3.  Janusz Kołodziej 42
4.  Patryk Dudek 33
5.  Andrzej Lebiediew 33
6.  Dominik Kubera 30
7.  Kai Huckenbeck 30
8.  Kacper Woryna 27
9.  Antonio Lindbeack 25
10.  Dimitri Berge 24
11. Adam Ellis  22
12.  Andreas Lyager 20
13.  Szymon Woźnia6 18
14.  Grzegorz Zengot 16
15.  Vaclav Milik  16
16.  Jan Kvech  13
17.  Niels Kristian Iversen 9
18. Maksym Drabik 9
19.  Timo Lahti 5
20.  Norick Blodorn 3

 

Klasyfikacja IMP
1.
Bartosz Zmarzlik 50
2.
Maciej Janowski 35+3
3. Patryk Dudek 35+2
4. Jarosław Hampel 30
5. Janusz Kołodziej 28
6. Oskar Fajfer 25
7. Szymon Woźniak 25
8.  Kacper Woryna 23
9. Krzysztof Buczkowski 19
10. Przemysław Pawlicki 17
11. Dominik Kubera 15
12. Wiktor Lampart 14
13. Piotr Pawlicki 14
14. Wiktor Przyjemski 14
15. Wiktor Jasińsk 11
16. Mateusz Cierniak 10
17.  Jakub Miśkowiak 6
18.  Marcin Nowak 6
19. Adrian Gała 1
20. Mateusz Świdńicki  1
21. Bartłomiej Kowalski 1
22.  Hubert Łęgowik  0
Partner

 

 

http://atlantistsl.com/  

 

Ostatni wywiad
   Sam Masters: Prezes Knop sam zakupił mi silnik

Sam Masters w sezonie 2023 w Polsce będzie zdobywał punkty dla GTM Startu Gniezno. Australijczyk, po raz kolejny udowodnił swoją wartość i kolejny rok z rzędu był w czołówce zawodników pod średnią biegową w 2. Lidze Żużlowej. Specjalnie dla eSpeedway.pl, zawodnik opowiedział nam o swoich początkach na żużlu oraz o kontrowersyjnej wypowiedzi Sławomira Knopa.

  Więcej wywiadów
Ostatni felieton
   Pierwszy sezon bez Rosjan w polskich ligach (felieton)

W niedzielę oficjalnie zakończył się sezon żużlowy 2022 w Polsce. Tegoroczne rozgrywki były szczególne. Inwazja Rosji na Ukrainę 24 lutego spowodowała, że na polskich torach zabrakło rosyjskich zawodników, którzy zostali zawieszeni w prawach zawodnika. Taka decyzja na pewno nie zadowoliła Betard Sparty Wrocław oraz For Nature Solutions Apatora Toruń, ponieważ Rosjanie najprawdopodobniej byliby liderami swoich drużyn. 

  Więcej felietonów
Ostatni artykuł
   Niezbędnik Żużlowy już w sprzedaży

Absolutna gratka dla fanów żużla! Dostępny jest już „Niezbędnik Żużlowy" - 196 stron o wszystkich rozgrywkach na rok 2023. Składy, terminarze, tabele, wywiady, felietony oraz przewodniki, a nawet więcej! Wszystko, czego potrzebuje kibic żużla na nowy sezon.

  Więcej artykułów
Design by Danno - Copyright by eSpeedway.pl - Engine by wmaster.eu