Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php:1) in /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php:1) in /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php on line 3

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php:1) in /home/lubuspor/domains/espeedway.pl/public_html/index.php on line 4
  eSpeedway.pl | To co kochasz - żużel
eSpeedway.pl - Współpraca - Reklama - Redakcja
Kibiców online: 112
eSpeedway.pl - Ogólnopolski Portal Żużlowy
eSpeedway Team
Reklama
Xtreme fitness
#MistrzJestJeden
Reklama
Współpraca

  ANGLIA

  Fredrik Lindgren: Jeszcze nie podjęto decyzji
 2017-12-05 10:59:42  redakcja    speedwaygp.com

Fredrik Lindgren nie stracił ochoty na jazdę w Wielkiej Brytanii, ale nie ukrywa, że jazda w SGB Premiership musi mu się opłacać, jeżeli w 2018 roku ma pozostać zawodnikiem tej ligi. Szwed występuje w Wolverhampton od 2003 roku. Opuścił tylko sezon 2014, a złotymi zgłoskami zapisał się w historii klubu z Monmore Green dzięki dwóm mistrzostwom ligi.

Teraz przed Wolves postawiono jednak ciężki wybór pomiędzy Lindgrenem a jego rodakiem Jacobem Thorssellem. Obaj żużlowcy posiadają przekraczającą 7,99 punktu średnią meczową, a nowe przepisy umożliwiają umieszczenie w składzie tylko jednego zawodnika z takim wskaźnikiem.

Lindgren wciąż odbywa leczenie po złamaniu kręgu, jakiego doznał w półfinałowym meczu SGB Premiership. Powrotu na kolejny sezon na Wyspach zdecydowanie nie wyklucza. Ze względu na obawy o spadek wpływów klubów z praw telewizyjnych, zwycięzca Monster Energy FIM Speedway World Cup z 2015 roku przyznaje, że nowa umowa musiałaby gwarantować możliwość utrzymania teamu działającego we Wielkiej Brytanii.

- Oczywiście zdaję sobie sprawę z umowy telewizyjnej i trwającej nad nią pracami. W tej chwili wygląda na to, że nie ma wciąż umowy na transmisję na kolejny sezon, co oznacza, iż będą mieli mniej do wydania. Budżety wszystkich klubów będą niższe. Ja uwielbiam jazdę we Wielkiej Brytanii, ale muszę wziąć pod uwagę wszystkie aspekty, na przykład czy jest to opłacalne? Muszę mieć budżet na swój team, dlatego nie możemy jeszcze być niczego pewni - powiedział Fredrik Lindgren.

Reprezentant Szwecji w SGP był mocno niezadowolony z ograniczenia do jednego liczby zawodników ze średnią meczową powyżej 7,99 w składach drużyn ligi. Stawia go to w takiej sytuacji, że musi sam zaczekać na propozycję kontraktu. - Wiem, że Wolverhampton nie było zwolennikiem tej zasady. Nie wiem, co powiedzieć. Oczywiście to wpływa i na mnie, i na Wolverhampton Speedway. To dla nas bardzo zły przepis. Teraz sprawa w rękach klubu, czy będą woleli zostawić mnie, czy Jacoba. Jeszcze nie podjęto decyzji. Rozmawiałem z CVS (właścicielem klubu, Chrisem van Straatenem) na ten temat. Jeszcze niczego nie uzgodniliśy i nie mogę wiele powiedzieć w tym momencie. Nic jeszcze nie jest potwierdzone - dodaje.

Szwed jest zadowolony z postępów swojej rehabilitacji. Wypadek brutalnie odebrał mu szanse na wywalczenie medalu Indywidualnych Mistrzostw Świata. - Leczenie w tej chwili idzie bardzo dobrze. Zdjąłem już kołnierz ortopedyczny, który nosiłem przez dość długi czas. To była duża ulga i już zacząłem treningi w ramach rehabilitacji. Przechodziłem zabiegi codziennie od czasu powrotu do Andory. Codziennie rano przez dwie godziny. To na pewno mi pomogło z leczeniem. Wygląda to coraz lepiej. Najpierw wydawało się, że przez trzy miesiące będę musiał nosić kołnierz. Potem zrobiłem sobie prześwietlenie i przez połowę tego czasu mogłem już go zdjąć. To było po półtora miesiąca. Bardzo to rozkręciło mnie i mój powrót do zdrowia. Oznacza to też, że na sto procent będę gotów do nowego sezonu - zapowiada Lindgren.

Reklama

 


Tabele ligowe

 

P Nazwa M PD PM
 PGE Ekstraliga
1. Betard Sparta Wrocław

 



2. Orlen Oil Motor Lublin


3. ebut.pl Stal Gorzów


4. Tauron Włókniarz Częstochowa


5 KS Apator Toruń


6. Fogo Unia Leszno


7. ZOOleszcz GKM Grudziądz


8. Novyhotel Falubaz Zielona Góra


 2. Speedway Ekstraliga
1. Cellfast Wilki Krosno


2. Abramczyk Polonia Bydgoszcz


3. Arged Malesa Ostrów


4. INNPRO ROW Rybnik


5. Texom Stal Rzeszów


6. Energa Wybrzeże Gdańsk


7. H.Skrzydlewska Orzeł Łodź


8. #OrzechowaOsada PSŻ Poznań

 


Krajowa Liga Żużlowa
1   Polonia Piła 1 2 +18
2.  Ultrapur Start Gniezno  1 2 +8
3. Trans MF Landshut Devils 1 2 +6
4.  Optibet Lokomotiv Daugavpils 1 0 -6
5. Unia Tarnów 1 0 -8
6. OK Bedmet Kolejarz Opole  1 0 -18





 U24 Ekstraliga
1. Orlen Cellfast Wilki Kroso


2. Enea Stal Gorzów


3. Novyhotel Falubaz Zielona Góra


4. Duda Development Cieśiółka Auto Group Unia Leszno


5. Motor Lublin


6. GKM Grudziądz


7. TAURON U24 Włókniarz Częstochowa


8. KS Toruń


9. U24 Beckhoff Sparta Wrocław
 
Bauhaus-Ligan
1. Vastervik Speedway

 


 

2. Dackarna Malilla


3. Indianerna Kumla 

 

4. Lejonen Gislaved

 


5. Piraterna Motala

 

6. Rospiggarna Hallstavik


7. Smederna Eskilstuna

 



SGB Premiership

1. Oxfrod Spires  7  +8
2.  Ipswich Witches  2  +12
3.  Leicester Lions  1  2  +5
4.  Sheffield Tigers  1  2  -4
5.  Birmingham Brummies   1  1  -4
6.  King's Lynn Stars  1 -5
7.  Belle Vue Aces  0 -12

 

Klasyfikacja SGP
1.  Bartosz Zmarzlik 158
2.  Fredrik Lindgren 150
3. Martin Vaculik 125
4. Jack Holder  123
5. Leon Madsen 111
6. Robert Lambert 108
7. Daniel Bewley 104
8. Jason Doyle 96
9.  Max Fricke 83
10. Patryk Dudek 76
11.  Tai Woffinden 64
12.  Mikkel Michelsen 56
13.  Kim Nilsson 44
14. Maciej Janowski 43
15.  Anders Thomsen 36
Klasyfikacja SEC
1.  Mikkel Michelsen 52
2.  Leon Madsen 44
3.  Janusz Kołodziej 42
4.  Patryk Dudek 33
5.  Andrzej Lebiediew 33
6.  Dominik Kubera 30
7.  Kai Huckenbeck 30
8.  Kacper Woryna 27
9.  Antonio Lindbeack 25
10.  Dimitri Berge 24
11. Adam Ellis  22
12.  Andreas Lyager 20
13.  Szymon Woźnia6 18
14.  Grzegorz Zengot 16
15.  Vaclav Milik  16
16.  Jan Kvech  13
17.  Niels Kristian Iversen 9
18. Maksym Drabik 9
19.  Timo Lahti 5
20.  Norick Blodorn 3

 

Klasyfikacja IMP
1.
Bartosz Zmarzlik 50
2.
Maciej Janowski 35+3
3. Patryk Dudek 35+2
4. Jarosław Hampel 30
5. Janusz Kołodziej 28
6. Oskar Fajfer 25
7. Szymon Woźniak 25
8.  Kacper Woryna 23
9. Krzysztof Buczkowski 19
10. Przemysław Pawlicki 17
11. Dominik Kubera 15
12. Wiktor Lampart 14
13. Piotr Pawlicki 14
14. Wiktor Przyjemski 14
15. Wiktor Jasińsk 11
16. Mateusz Cierniak 10
17.  Jakub Miśkowiak 6
18.  Marcin Nowak 6
19. Adrian Gała 1
20. Mateusz Świdńicki  1
21. Bartłomiej Kowalski 1
22.  Hubert Łęgowik  0
Partner

 

 

http://atlantistsl.com/  

 

Ostatni wywiad
   Sam Masters: Prezes Knop sam zakupił mi silnik

Sam Masters w sezonie 2023 w Polsce będzie zdobywał punkty dla GTM Startu Gniezno. Australijczyk, po raz kolejny udowodnił swoją wartość i kolejny rok z rzędu był w czołówce zawodników pod średnią biegową w 2. Lidze Żużlowej. Specjalnie dla eSpeedway.pl, zawodnik opowiedział nam o swoich początkach na żużlu oraz o kontrowersyjnej wypowiedzi Sławomira Knopa.

  Więcej wywiadów
Ostatni felieton
   Pierwszy sezon bez Rosjan w polskich ligach (felieton)

W niedzielę oficjalnie zakończył się sezon żużlowy 2022 w Polsce. Tegoroczne rozgrywki były szczególne. Inwazja Rosji na Ukrainę 24 lutego spowodowała, że na polskich torach zabrakło rosyjskich zawodników, którzy zostali zawieszeni w prawach zawodnika. Taka decyzja na pewno nie zadowoliła Betard Sparty Wrocław oraz For Nature Solutions Apatora Toruń, ponieważ Rosjanie najprawdopodobniej byliby liderami swoich drużyn. 

  Więcej felietonów
Ostatni artykuł
   Niezbędnik Żużlowy już w sprzedaży

Absolutna gratka dla fanów żużla! Dostępny jest już „Niezbędnik Żużlowy" - 196 stron o wszystkich rozgrywkach na rok 2023. Składy, terminarze, tabele, wywiady, felietony oraz przewodniki, a nawet więcej! Wszystko, czego potrzebuje kibic żużla na nowy sezon.

  Więcej artykułów
Design by Danno - Copyright by eSpeedway.pl - Engine by wmaster.eu